Dit wordt jouw functie
Wij bieden je de ruimte om met jouw skills aan de slag te gaan. De 100.000 klanten die bij ons hosting afnemen, hebben (technische) ondersteuning nodig. Jij zorgt ervoor dat de vragen van onze klanten worden beantwoord. Dit doe je samen met je collega’s van de helpdesk; een klein en enthousiast team.
De functie bestaat voor 70% uit helpdesk-taken. De overige 30% delen we samen met jou in, op basis van jouw interesses en ambities. Je gebruikt deze tijd voor R&D, eigen ontwikkeling en organisatieontwikkeling. Heb je een idee voor een nieuw product of dienst? Dan krijg je bij ons de ruimte om dit uit te werken. Samen bepalen we welke training of ontwikkeling je nodig hebt.
Dienstverband: fulltime, mogelijkheden voor parttime
Dit ga je doen
Als Medewerker klantenservice help je onze klanten met voorkomende vragen en verstoringen met betrekking tot al onze producten en diensten. Vragen en storingen komen bij ons binnen via tickets, e-mails, social media en telefoon.
Na het registreren van de vragen en storingen, analyseer je deze en los je ze op. Je gebruikt daarbij zoveel mogelijk de kennis die bij jezelf en je collega’s aanwezig is.
Je bent verantwoordelijk voor de juiste afwikkeling van meldingen en storingen en je werkt actief mee aan het voorkomen van meldingen. Daarnaast weet je klanten te activeren en te behouden.
Zo ziet je dag eruit
Je hebt vandaag je wekelijkse avonddienst en begint daarom pas om 12.00 uur. Je start met een korte meeting over verbeteringen in onze Sitebuilder. Je hebt feedback van klanten verzameld en deelt die met collega’s die betrokken zijn bij de ontwikkeling van Sitebuilder.
Daarna check je even jouw mail om vervolgens te genieten van een verzorgde lunch op kantoor. Na de lunch, log je in op het ticketsysteem. Het valt je op dat er meerdere tickets zijn van dezelfde server. Je geeft dit door aan onze systeembeheerders zodat zij dit verder kunnen onderzoeken.
De rest van de middag staat in het teken van het updaten van FAQ-artikelen op de website. Een aantal artikelen zijn aan vervanging toe en je zoekt uit wat er moet wijzigen en voert de wijzigingen ook meteen door. Na afloop vraag je een collega dit te controleren.
Je loopt nog even naar een van onze serverbeheerders om na te vragen hoe het gaat met jouw eerdere melding. Het is inmiddels verholpen en je besluit de getroffen klanten direct te informeren.
Na het avondeten draai je met een collega de avonddienst waarbij je klanten helpt met hun vragen. Om 20.00 uur sluit de helpdesk. Je mailt een collega over een terugbelverzoek en vervolgens ga je tevreden naar huis.
Jouw skills
We verwachten niet dat je WordPress expert bent, dat komt vanzelf wel. Het is wel handig als je wel eens met zo’n systeem gewerkt hebt. We hechten veel meer waarde aan ambities en soft skills. Het is belangrijk dat je goed in staat bent om onze klanten te adviseren en ondersteunen. Enige technische kennis is daarbij wel handig.
Het zou daarom mooi zijn als je onderstaande vaardigheden hebt:
– Kennis van en ervaring met CMS-systemen als WordPress of Joomla
– Ervaring met telefonische ondersteuning
– Kennis van moderne mail- en webtechnieken
We verwachten dat je (uiteindelijk) meedraait met een wekelijkse avonddienst en een maandelijkse weekenddienst. Ben je verder klantvriendelijk en kun je zowel zelfstandig als in teamverband werken? Dan willen we je graag leren kennen.
Wat bieden wij:
Werken bij Hosting2GO betekent werken in een informele maar ambitieuze omgeving. Onze medewerkers werken samen om onze organisatie en elkaar iedere dag een beetje beter te maken.
– marktconform salaris
– reiskostenvergoeding
– vakantiegeld 8%
– 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)
– opleidingsmogelijkheden
– bedrijfslunch
– vrijdagmiddagborrel
– kerstpakket
– mogelijkheden voor thuiswerken
We bieden je natuurlijk een passend salaris en bij de functie passende secundaire arbeidsvoorwaarden. Belangrijker nog; je krijgt bij ons de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.
Solliciteren?
Wil je deel uitmaken van ons team? Dan ontvangen we graag je CV met daarbij een korte motivatie.
Je kunt deze sturen naar vacature@hosting2go.nl ter attentie van Patrick van der Linden. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.